Het beste advies: kernwaarden inzetten in communicatie

"Organisaties zijn herkenbaar aan hun identiteit, huisstijl en gedrag. De kernwaarden vormen daarbij het fundament. Zij zijn de belangrijkste waarden in je dagelijkse communicatiewerk."

Waarin onderscheidt u zich van uw concurrenten?

Wat waarderen uw klanten het meest? Waarom blijven ze klant? Wanneer zijn uw medewerkers trots op het bedrijf en wanneer zijn ze onverschillig? Waarom besluiten sollicitanten te reageren op een vacature?

Het hart van uw organisatie: de kernwaarden

De kernwaarden zijn belangrijk bij het beantwoorden van bovenstaande vragen. De kernwaarden (organisatiewaarden, merkwaarden) zijn het DNA en vertellen waar de organisatie of het merk voor staat en hoe ze omgaat met medewerkers, klanten en omgeving. De waarden zijn gevormd door de geschiedenis, de cultuur, de aard van het werk en de omgeving. Daardoor zijn de waarden niet makkelijk te veranderen en vormen daardoor een vaste en blijvende waarde.

Voor de communicatie van elke dag

Kernwaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag: dat wat uw organisatie uniek en authentiek maakt. De kernwaarden zijn een belangrijke inspiratiebron voor de in- en externe communicatie.

HSTotaal brengt de kernwaarden in beeld 

HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de kernwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse communicatie, intern en extern. We hebben veel kennis en ervaring om de vragen over onderscheid, meerwaarde, identiteit en imago te beantwoorden en de waarden zichtbaar te maken.

Bent u op zoek naar de kernwaarden van úw organisatie? En op welke manier die zijn in te zetten in communicatie? Bel Joost Klinkenberg: 023-534 45 00.

Maar u kunt ons ook een bericht zenden.

Het beste advies: kernwaarden inzetten in communicatie

Waarin onderscheidt u zich van uw concurrenten? Wat waarderen uw klanten en waarom blijven ze klant? Wanneer zijn uw medewerkers trots op het bedrijf en wanneer zijn ze onverschillig? 

Het hart van uw organisatie: de kernwaarden. De kernwaarden zijn belangrijk bij het beantwoorden van bovenstaande vragen. De kernwaarden zijn het DNA en vertellen waar de organisatie of het merk voor staat. 

Voor de communicatie van elke dag. Kernwaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag.

HSTotaal brengt de kernwaarden in beeld. HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de kernwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse communicatie, intern en extern. 

Bent u op zoek naar de kernwaarden van úw organisatie? En op welke manier die zijn in te zetten in communicatie? Bel Joost Klinkenberg: 023-534 45 00.

Maar u kunt ons ook een bericht zenden.

Dit bericht is niet volledig ingevuld. Probeert u het nog eens.

Meer weten over kernwaarden? En op welke manier ze identiteit en huisstijl versterken? Bel Joost Klinkenberg of Bart Landman: 023-534 45 00. 

Meer weten over kernwaarden? Bel Joost Klinkenberg of Bart Landman: 023-534 45 00.