Communicatieadvies: de merk- en bedrijfswaarden

"Organisaties zijn herkenbaar aan hun identiteit en huisstijl. Maar de waarden vormen het fundament. Zij zijn de belangrijkste waarden in je dagelijkse communicatiewerk."

Waarin onderscheidt u zich van uw concurrenten?

Wat waarderen uw klanten en waarom blijven ze klant? Wanneer zijn uw medewerkers trots op het bedrijf en wanneer zijn ze onverschillig? Waarom besluiten sollicitanten te reageren op een vacature?

Het hart van uw organisatie: de merk- en bedrijfswaarden

Die waarden zijn belangrijk bij het beantwoorden van deze vragen; het zijn de kernwaarden. De kernwaarden (organisatiewaarden, merkwaarden) zijn het DNA en vertellen waar de organisatie of het merk voor staat en hoe ze omgaat met medewerkers, klanten en omgeving. De waarden zijn gevormd door de geschiedenis, de cultuur, de aard van het werk, de omgeving en de maatschappelijke rol. Daardoor zijn de waarden niet makkelijk te veranderen en vormen daardoor "een vaste waarde".

Voor de communicatie van elke dag

Kernwaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag: dat wat uw organisatie uniek en authentiek maakt. De kernwaarden zijn een belangrijke inspiratiebron voor de in- en externe communicatie.

HSTotaal brengt de waarden in beeld 

HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de kernwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse communicatie, intern en extern. 

Een goed gesprek over waardegedreven communicatie? Over uw merk- en bedrijfswaarden? Mail Joost Klinkenberg of Bart Landman voor een vrijblijvende kennismaking: mail@hstotaal.nl.

Communicatieadvies: de merk- en bedrijfswaarden

Waarin onderscheidt u zich van uw concurrenten? Wat waarderen uw klanten en waarom blijven ze klant? Wanneer zijn uw medewerkers trots op het bedrijf en wanneer zijn ze onverschillig? Waarom besluiten sollicitanten te reageren op een vacature?

Het hart van uw organisatie: de merk- en bedrijfswaarden. Die waarden zijn belangrijk bij het beantwoorden van deze vragen; het zijn de kernwaarden. De kernwaarden (organisatiewaarden, merkwaarden) zijn het DNA en vertellen waar de organisatie of het merk voor staat en hoe ze omgaat met medewerkers, klanten en omgeving. De waarden zijn gevormd door de geschiedenis, de cultuur, de aard van het werk, de omgeving en de maatschappelijke rol. Daardoor zijn de waarden niet makkelijk te veranderen en vormen daardoor "een vaste waarde".

Voor de communicatie van elke dag. Kernwaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag: dat wat uw organisatie uniek en authentiek maakt. De kernwaarden zijn een belangrijke inspiratiebron voor de in- en externe communicatie.

HSTotaal brengt de waarden in beeld. HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de kernwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse communicatie, intern en extern. 

Een goed gesprek over waardegedreven communicatie? Over uw merk- en bedrijfswaarden? Mail Joost Klinkenberg of Bart Landman voor een vrijblijvende kennismaking: mail@hstotaal.nl.

Meer weten over merk- en bedrijfswaarden, kernwaarden en de betekenis voor de dagelijkse communicatie? Bel Joost Klinkenberg of Bart Landman: 023-534 45 00. Of zend een mail aan mail@hstotaal.nl.

Meer weten over merk- en bedrijfswaarden? Mail aan mail@hstotaal.nl.