Business to Business communicatie voor Kverneland Group

Kverneland Group is een van de grote producenten van landbouwmachines ter wereld, met Vicon als één van de belangrijke merken.

Creatieve concepten bij transitie en introductie

HSTotaal ontwikkelt ter ondersteuning van de business to business communicatie alle creativiteit voor de lancering van de nieuwe branding strategie. Inclusief het design van het merkengebouw, het redesign voor de corporate identity, de huisstijl, de brochures en de nieuwe machine signing. En de communicatiemiddelen bij de transitie en introductie.

De merkwaarden in beeld

HSTotaal helpt Kverneland bij het vaststellen van de merkwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse externe communicatie.

We hebben veel ervaring bij het creëren en lanceren van merken, het re-branden en herpositioneren. We ontwerpen, plannen en begeleiden marktstrategieën. En we zijn sterk in het ontwerpen van middelen voor een campagne.

Het brandbook als inspiratiebron

Wij helpen Kverneland met een brandbook. Waarin een logo of beeldmerk en alle verschijningen, een tone of voice, ambities, uitdagingen, en alle vormgeving, communicatieconcepten en styling van producten wordt verbeeld.

Op één uniforme wijze vertelt HSTotaal het verhaal van de identiteit. Wij noemen dat merkidentiteit: de waarden, de betekenis, de vormgeving, de communicatie. Het complete samenhangende verhaal. 
 

Meer informatie over branding, transitie en wat design kan betekenen? Bel Joost Klinkenberg of Bart Landman: 023-534 45 00.

Business to Business communicatie voor Kverneland Group

Creatieve concepten bij transitie en introductie. HSTotaal ontwikkelt ter ondersteuning van de business to business communicatie alle creativiteit voor de lancering van de nieuwe branding strategie. Inclusief het design van het merkengebouw, het redesign voor de corporate identity, de huisstijl, de brochures en de nieuwe machine signing. En de communicatiemiddelen bij de transitie en introductie.

De merkwaarden in beeld. HSTotaal helpt Kverneland bij het vaststellen van de merkwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse externe communicatie.

We hebben veel ervaring bij het creëren en lanceren van merken, het re-branden en herpositioneren. We ontwerpen, plannen en begeleiden marktstrategieën. En we zijn sterk in het ontwerpen van middelen voor een campagne.

Het brandbook als inspiratiebron. Wij helpen Kverneland met een brandbook. Waarin een logo of beeldmerk en alle verschijningen, een tone of voice, ambities, uitdagingen, en alle vormgeving, communicatieconcepten en styling van producten wordt verbeeld.

Op één uniforme wijze vertelt HSTotaal het verhaal van de identiteit. Wij noemen dat merkidentiteit: de waarden, de betekenis, de vormgeving, de communicatie. Het complete samenhangende verhaal.

Meer informatie over branding, transitie en wat design kan betekenen? Mail Joost Klinkenberg of Bart Landman: mail@hstotaal.nl.

techniek

Wat kan goede communicatie en design voor uw organisatie betekenen? Meer onderscheid, een heldere positionering, een betere herkenbaarheid en vindbaarheid? En meer? Bel Joost Klinkenberg of Bart Landman: 023-534 45 00. Of zend een mail aan mail aan mail@hstotaal.nl.

Wat kan goede communicatie en design voor uw organisatie betekenen? Meer onderscheid, een heldere positionering, een betere herkenbaarheid en vindbaarheid. En meer. Mail Joost Klinkenberg of Bart Landman: mail@hstotaal.nl.