Business to Business communicatie voor Kverneland Group
De Kverneland Group is één van de grote producenten van landbouwmachines ter wereld, met Vicon als één van de belangrijke merken.
Creatieve concepten bij transitie en introductie
HSTotaal ontwikkelt ter ondersteuning van de business to business communicatie alle creativiteit voor de lancering van de nieuwe branding strategie. Inclusief het design van het merkengebouw, het redesign van de corporate identity, de huisstijl, de brochures en de nieuwe machine signing. En de communicatiemiddelen voor de transitie en introductie.
De merkwaarden in beeld
HSTotaal helpt Kverneland bij het vaststellen van de merkwaarden. En bij de manier waarop die waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse externe communicatie.
We hebben veel ervaring met het creëren en lanceren van merken, re-branding en herpositionering. We ontwerpen, plannen en begeleiden marktstrategieën. En we zijn sterk in het ontwerpen van middelen voor een campagne.
Het brandbook als inspiratiebron
Wij helpen Kverneland met een brandbook. Waarin een logo of beeldmerk en alle verschijningen, een tone of voice, ambities, uitdagingen, en alle vormgeving, communicatieconcepten en styling van producten worden verbeeld.
Op een uniforme wijze vertelt HSTotaal het verhaal van de identiteit. Wij noemen dat merkidentiteit: de waarden, de betekenis, de vormgeving, de communicatie. Het complete samenhangende verhaal.
Meer informatie over branding, transitie en wat design kan betekenen? Bel Bart Landman: 06 20 61 68 32.
Business to Business communicatie voor Kverneland Group
Creatieve concepten bij transitie en introductie. HSTotaal ontwikkelt ter ondersteuning van de business to business communicatie alle creativiteit voor de lancering van de nieuwe branding strategie. Inclusief het design van het merkengebouw, het redesign voor de corporate identity, de huisstijl, de brochures en de nieuwe machine signing. En de communicatiemiddelen voor de transitie en introductie.
De merkwaarden in beeld. HSTotaal helpt Kverneland bij het vaststellen van de merkwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse externe communicatie.
We hebben veel ervaring met het creëren en lanceren van merken, het re-branding en herpositionering. We ontwerpen, plannen en begeleiden marktstrategieën. En we zijn sterk in het ontwerpen van middelen voor een campagne.
Het brandbook als inspiratiebron. Wij helpen Kverneland met een brandbook. Waarin een logo of beeldmerk en alle verschijningen, een tone of voice, ambities, uitdagingen, en alle vormgeving, communicatieconcepten en styling van producten worden verbeeld.
Op een uniforme wijze vertelt HSTotaal het verhaal van de identiteit. Wij noemen dat merkidentiteit: de waarden, de betekenis, de vormgeving, de communicatie. Het complete samenhangende verhaal.
Meer informatie over branding, transitie en wat design kan betekenen? Mail Bart Landman: bart@hstotaal.nl.