Hoe kan ik kernwaarden inzetten in communicatie?

"Organisaties zijn herkenbaar aan hun identiteit en huisstijl. Maar de kernwaarden vormen het fundament. Zij zijn de belangrijkste waarden in je dagelijkse communicatiewerk."

Waarin onderscheidt u zich van uw concurrenten?

Wat waarderen uw klanten en waarom blijven ze klant? Wanneer zijn uw medewerkers trots op het bedrijf en wanneer zijn ze onverschillig? Waarom besluiten sollicitanten te reageren op een vacature?

Het hart van uw organisatie: de kernwaarden

De kernwaarden (organisatiewaarden, merkwaarden) zijn het DNA en vertellen waar de organisatie of het merk voor staat en hoe ze omgaat met medewerkers, klanten en omgeving. De waarden zijn gevormd door de geschiedenis, de cultuur, de aard van het werk en de omgeving. Daardoor zijn de waarden niet makkelijk te veranderen en vormen daardoor een vaste en blijvende waarde.

Voor de communicatie van elke dag

Kernwaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag: dat wat uw organisatie uniek en authentiek maakt. De kernwaarden zijn een belangrijke inspiratiebron voor de in- en externe communicatie.

HSTotaal brengt de kernwaarden in beeld 

HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de kernwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse communicatie, intern en extern. We hebben veel kennis en ervaring om de vragen over onderscheid, meerwaarde, identiteit en imago te beantwoorden en de waarden zichtbaar te maken.

Bent u op zoek naar de kernwaarden van úw organisatie? En op welke manier die zijn in te zetten in communicatie? Bel Joost Klinkenberg: 023-534 45 00.

 

Kernwaarden inzetten in communicatie?

Waarin onderscheidt u zich van uw concurrenten? Wat waarderen uw klanten en waarom blijven ze klant? Wanneer zijn uw medewerkers trots op het bedrijf en wanneer zijn ze onverschillig? Waarom besluiten sollicitanten te reageren op een vacature?

Het hart van uw organisatie: de kernwaarden. De kernwaarden (organisatiewaarden, merkwaarden) zijn het DNA en vertellen waar de organisatie of het merk voor staat en hoe ze omgaat met medewerkers, klanten en omgeving. 

Voor de communicatie van elke dag. Kernwaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag: dat wat uw organisatie uniek en authentiek maakt. De kernwaarden zijn een belangrijke inspiratiebron voor de in- en externe communicatie.

HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de kernwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse communicatie. We hebben veel kennis en ervaring om de vragen over onderscheid, meerwaarde, identiteit en imago te beantwoorden.

Op zoek naar de kernwaarden van úw organisatie? Mail Joost Klinkenberg: joost@hstotaal.nl.

De kernwaarden (organisatiewaarden, merkwaarden) vertellen waar de organisatie of het merk voor staat en hoe ze omgaat met medewerkers, klanten en omgeving. Kernwaarden zijn een mooie inspiratiebron voor communicatie. Meer weten? Bel Joost Klinkenberg: 023-534 45 00.

De kernwaarden (organisatiewaarden, merkwaarden) vertellen waar de organisatie of het merk voor staat. Meer weten? Mail Joost Klinkenberg: joost@hstotaal.nl.