Nieuws over onze klanten, projecten en creaties

We vinden het leuk je op de hoogte te houden van interessante projecten, klanten en creaties. Hieronder vind je een overzicht van ons communicatie- & design-werk in de afgelopen vijf jaar.
 

01.2022 Publiekscampagne hilversumbespaart.nl

Samen met de gemeente Hilversum, de woningcorporaties de Alliantie, Dudok Wonen en Het Gooi en Omstreken, stimuleren de lokale energiecoöperaties HET en HilverZon huurders en eigenaar-bewoners om energie te besparen in hun woning.HSTotaal verzorgde de fotografie en kleurrijke uitstraling van deze RREW-campagne. Naast de campagne-website ontwierpen we flyers, billboards en allerlei uitingen voor sociale media.

12.2021 Nieuwe Brandweerkrant van Nederland, nummer 40!

In 2010 ontwierpen we voor Brandweer Nederland ‘de Brandweerkrant van Nederland’. HSTotaal bedacht een bijzondere vorm voor het jaarverslag; een krant op tabloid-formaat over de activiteiten van de Brandweer. Laagdrempelig en toegankelijk, interessant voor álle brandweermensen. De Brandweerkrant verschijnt vier keer per jaar, met nieuws en leerzame verhalen van en voor de brandweerregio’s. De krant ligt in alle brandweerkazernes en -posten in Nederland.
Deze maand verscheen de 40ste Brandweerkrant van Nederland, een kleurijke, informatieve tabloid voor de ruim 30.000 professionele brandweermensen. Een krant die we met veel ervaring en kennis voor Brandweer Nederland tot een leesbaar en toegankelijk communicatiemiddel samenstelden. Kijk hier!

10.2021 Beleidsplan Bescherming & Opvang, Regio Gooi en Vechtstreek

Ook in Gooi en Vechtstreek zijn er mensen die maatschappelijk uitvallen of dreigen uit te vallen, omdat zij zich tijdelijk in een kwetsbare positie bevinden. Gemeenten mogen deze inwoners nooit uit het oog verliezen. Ze staan naast hen, staan hen bij én bieden perspectief. Die aanpak is vertaald naar concreet beleid en HSTotaal werd gevraagd dat aansprekend vorm te geven. Dat deden we door dit gevoelige thema ‘oogjes’ te geven met foto’s van moeilijke situaties én van mensen die daaruit zijn geholpen. Het plan met de titel ‘Herstel de verbinding’ werd niet gedrukt maar onder de stakeholders verspreid als interactieve pdf.

08.2021 Damen & de Koning Advocaten verhuist

Het succesvolle Amsterdamse advocatenkantor Damen & de Koning is verhuisd en daarvoor hebben we alle adresdragers aangepast. Op het drukwerk werden alle naw-gegevens geactualiseerd en de website werd voorzien van nieuwe foto’s van de collega’s en het karakteristieke kantoorpand.

06.2021 Nieuwe huisstijl en website voor Meester & Kuiper

Voor de accountants en belastingadviseurs van Meester & Kuiper in Hilversum, bedachten we een nieuw communicatie-concept; ‘de kunst van het evenwicht’. Daarin komen de passie voor het vak enerzijds en de aandacht voor de klant anderzijds mooi in balans. Ook de collega’s van Schrauwers & Van der Neut in Badhoevedorp kregen zo’n nieuwe huisstijl en uitstraling.

05.2021 Covid-interviews voor ondernemersvereniging BVHilversum

Hoe breng je als Hilversumse ondernemersvereniging je leden én jezelf, in corona-tijd, op een aansprekende manier over het voetlicht? Dat was de vraag die men zichzelf stelde én waarvan HSTotaal werk maakte. Koosje de Beer deed de interviews en schreef de verhalen. En Eric van der Vegt maakte de foto-portretten. Hier lees je hoe de Hilversumse ondernemers de crisis hebben doorstaan, wat hun successen en tegenslagen waren, en wat hun inspiratie was.

03.2021 Promotiefilmpje voor de NVD

Ter gelegenheid van de Verkiezing Secretaresse van het Jaar ontwikkelde HSTotaal samen met Pierre Jacobs een korte promotiefilm voor de NVDm, het landelijk netwerk van professionals in managementondersteuning. In krap 80 seconden zie je wat dit Netwerk Van Doorpakkers (& meer) haar leden te beiden heeft. Van deze video is later een publieksversie voor online gebruik gemaakt.

11.2020 Nieuwe huisstijl voor tangoArt Alkmaar

TangoArt geeft de Argentijnse tangocultuur in en rond Alkmaar een mooie plek. Elke eerste zondag van de maand organiseren ze een tango-avond in salon Las Campanas. Het bestuur vroeg HSTotaal om een nieuwe uitstraling te ontwikkelen. We ontwierpen een nieuw logo, een kleurige, warme huisstijl en maakten allerlei middelen; de nieuwsbrief, de website en de banieren.

07.2020 Nieuwe website voor reTour wandelcoaching

Iemand zei ooit tegen Renatha de Jager: ‘Hoe beter je achterom durft je kijken, hoe makkelijker je vooruit kunt lopen.’ Ze volgde haar hart, maakte een switch en startte Retour wandelcoaching, haar coachingspraktijk voor mensen die te kampen hebben met problemen rondom rouw en verlies  Ze vroeg HSTotaal om voorstellen te doen voor het logo en een communicatie-concept voor haar website. Janneke van den Heuvel verzorgde de aantrekkelijke fotografie en Matthijs Schonewille de gebruiksvriendelijke techniek van reTour wandelcoaching.

05.2020 Communicatieplan voor de NVDm

Samen met het bestuur van de Nederlandse Vereniging van Directiesecretaressen en managementondersteuners, kortweg NVDm, schreven we een communicatieplan. In bijeenkomsten met landelijke en regionale bestuurders gaven we samen antwoord op de vraag: ‘Hoe maken we de NVDm meer zichtbaar voor de branche, zowel voor huidige als voor nieuwe leden?’ Vervolgens formuleerden we strategie, aanpak en middelen, en vatten die samen in een bondig plan, waarmee we de komende jaren gezamenlijk aan de slag kunnen.

09.2019 Digitale samenvatting Smart City Meetup Hilversum

Om het welzijn voor bewoners, bezoekers en ondernemers te verbeteren, zet de gemeente Hilversum data en digitale technologie in. Bij deze Smart City ontwikkelingen betrekt de gemeente inwoners door het organiseren van Meetups. Om de opbrengst van deze interactieve bijeenkomsten achteraf onder de deelnemers te verspreiden, werd HSTotaal gevraagd om een digitale samenvatting te maken. Dat resulteerde in een scherm.pdf boordevol data, iconen en steekwoorden van de belangrijkste uitkomsten.

05.2019 Organisatie derde bijeenkomst kennisnetwerk deCluster

Omdat we nogal ervaren zijn, kennen we veel professionele vakmensen met wie we lang en in wisselende samenstelling hebben gewerkt. Altijd met plezier, altijd in co-creatie. Die profs hebben we uitgenodigd een kennisnetwerk te vormen dat we inzetten voor klanten. We noemen dit netwerk: deCluster. Als partners van deCluster hebben we elk ons eigen bedrijf, maar we weten exact wat we aan elkaar hebben. Dit voorjaar organiseren we de derde bijeenkomst. Het thema is: ‘Vooruitgang zo duidt men de democratisering van communicatie’. Over: veranderingen op communicatiegebied, internet en sociale media, bloggers en vloggers, reclamemakers-influencers, fake news en democratie. En nog veel meer. Belangstelling? Kijk eens op de website van deCluster. Direct contact met deCluster? Mail naar: contact@decluster.info.

04.2019 Communicatie rond jaarcongres WENB

WENB is een werkgeversorganisatie met specialisten die bedrijven helpen om topwerkgever te worden en te blijven. HSTotaal ondersteunt WENB bij de communicatie rond het jaarcongres dat in juni wordt gehouden. Met de visualisatie van het communicatiethema, de vormgeving van nieuwsbrieven en digitale documenten, met banieren.

03.2019 Communicatie en huisstijl van HilverZon

HilverZon is een Hilversums bewonersinitiatief om de verduurzaming effectief op te pakken. HSTotaal bedacht een communicatieconcept, gaf de revitalisering van de huisstijl vorm en ontwierp de communicatiemiddelen. Zoals een website, advertising, folders en banners. Nu wordt er gewerkt aan het opzetten van een digitaal en interactief communicatie-inspiratiedocument voor alle HilverZonners: vrijwilligers, vaste medewerkers en bestuur. Zodat het concept gedeeld en uitgebreid kan worden, zodat iederen ervan kan leren.

01.2019 Boek 100 jaar KLM, Eric van Rootselaar

Eric van Rootselaar is een fabelachtige creatief, een technisch tekenaar die werkt in opdracht van uitgeverijen, bedrijven, grafisch ontwerpbureaus, overheden, communicatiebureaus en musea. Hij vervaardigt technische illustraties, geen computerconfectie, maar creatief maatwerk; een lust voor het oog. Dit jaar - 2019 - bestaat KLM 100 jaar. Vanwege dat jubileum ontwikkelt Eric een prachtige serie zeer gedetailleerde illustraties van vliegtuigmodellen waarmee KLM de afgelopen 100 jaar heeft gevlogen. Het plan is de illustraties in boekvorm te laten verschijnen met veel aanvullende technische details en smeuïge anekdotes. Wellicht zijn de afbeeldingen ook als losse illustraties verkrijgbaar. HSTotaal ontwerpt het boek, waarvan de presentatiedummy inmiddels gereed is. Belangstelling? Vraag Eric van Rootselaar!

11.2018 Informatieve graphics ondersteunen communicatie WENB

WENB is een werkgeversorganisatie met specialisten die bedrijven helpen om topwerkgever te worden en te blijven. Goed werkgeverschap staat centraal. En goede en heldere communicatie. Voor WENB ontwikkelde HSTotaal graphics die worden toegepast in communicatie, zoals bij het project Duurzame Inzetbaarheid, voor de website, de sociale media en bij presentaties. Een heldere graphic ondersteunt de communicatie enorm bij het inzichtelijk maken van abstracte informatie, zoals een standpunt of een idee te verhelderen. Een sterk beeld prikkelt, nodigt uit om verder te lezen en wordt eerder gedeeld - vooral ook in sociale media.

10.2018 Nieuwe website voor HilverZon

HilverZon is een bewonersinitiatief uit 2015, opgericht om de verduurzaming van Hilversum te versnellen, zodat de hele gemeente in 2030 energieneutraal is. Zojuist is de nieuwe website live gegaan: www.hilverzon.nu! In opdracht van HilverZon bouwde HSTotaal een zonnig communicatieconcept en -thema, samen met een energievolle huisstijl en veel campagnemateriaal, met als motto: HilverZon, de zonnigste club van Hilversum!

09.2018 Nieuwe website voor Water Concepts Benelux

Water Concepts is meer dan tien jaar actief met private label bronwaters en frisdranken en vertegenwoordigt veel producenten: frisdranken, mineraalwaters, sapjes, wijnen enz. exclusief voor de Benelux. Water Concepts vroeg HSTotaal om creatieve en communicatieve ondersteuning bij het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl en een geheel nieuwe website, passend bij de identiteit en uitstraling, én met de juiste commerciële kracht. Neem hier een kijkje op de nieuwe website!

08.2018 theCabinetShop, dé Kastenwinkel van Den Haag

TheCabinetshop in Den Haag is dé Kastenwinkel van Den Haag, dé specialist in het op maat maken en leveren van kasten. Denk daarbij aan inloopkasten, schoenenkasten, schuifdeurkasten, boekenkasten, garderobekasten en opbergkasten. Voor deze specialist ontwikkelde HSTotaal een nieuwe naam, positionering en vormgeving, een startcampagne, sociale media campagne en een uitgebreide website.

07.2018 Nieuw logo, huisstijl en website voor PMD Accel Management

PMD Accel Management ondersteunt en begeleidt bestuurders, directies en managementteams bij het vertalen van hun visie naar dagelijkse processen. Uitgangspunt: continue verbetering van kwaliteit, efficiency en effectiviteit. HSTotaal vertaalde de identiteit en het verhaal van PMD naar een sterke huisstijl, nieuwe website en communicatiemiddelen.
 

Wil je meer weten over onze mogelijkheden of ben je benieuwd hoe we jou met onze kennis en evaring kunnen helpen? Mail naar Bart Landman: bart@hstotaal.nl of bel hem: 06 20 61 68 32.
 

Nieuws over onze klanten, projecten en creaties

We vinden het leuk je op de hoogte te houden van interessante projecten, klanten en creaties. Hieronder vind je een overzicht van ons communicatie- & design-werk in de afgelopen vijf jaar.
 

01.2022 Publiekscampagne hilversumbespaart.nl

Samen met de gemeente Hilversum, de woningcorporaties de Alliantie, Dudok Wonen en Het Gooi en Omstreken, stimuleren de lokale energiecoöperaties HET en HilverZon huurders en eigenaar-bewoners om energie te besparen in hun woning.HSTotaal verzorgde de fotografie en kleurrijke uitstraling van deze RREW-campagne. Naast de campagne-website ontwierpen we flyers, billboards en allerlei uitingen voor sociale media.

12.2021 Nieuwe Brandweerkrant van Nederland, nummer 40!

In 2010 ontwierpen we voor Brandweer Nederland ‘de Brandweerkrant van Nederland’. HSTotaal bedacht een bijzondere vorm voor het jaarverslag; een krant op tabloid-formaat over de activiteiten van de Brandweer. Laagdrempelig en toegankelijk, interessant voor álle brandweermensen. De Brandweerkrant verschijnt vier keer per jaar, met nieuws en leerzame verhalen van en voor de brandweerregio’s. De krant ligt in alle brandweerkazernes en -posten in Nederland.
Deze maand verscheen de 40ste Brandweerkrant van Nederland, een kleurijke, informatieve tabloid voor de ruim 30.000 professionele brandweermensen. Een krant die we met veel ervaring en kennis voor Brandweer Nederland tot een leesbaar en toegankelijk communicatiemiddel samenstelden. Kijk hier!

10.2021 Beleidsplan Bescherming & Opvang, Regio Gooi en Vechtstreek

Ook in Gooi en Vechtstreek zijn er mensen die maatschappelijk uitvallen of dreigen uit te vallen, omdat zij zich tijdelijk in een kwetsbare positie bevinden. Gemeenten mogen deze inwoners nooit uit het oog verliezen. Ze staan naast hen, staan hen bij én bieden perspectief. Die aanpak is vertaald naar concreet beleid en HSTotaal werd gevraagd dat aansprekend vorm te geven. Dat deden we door dit gevoelige thema ‘oogjes’ te geven met foto’s van moeilijke situaties én van mensen die daaruit zijn geholpen. Het plan met de titel ‘Herstel de verbinding’ werd niet gedrukt maar onder de stakeholders verspreid als interactieve pdf.

08.2021 Damen & de Koning Advocaten verhuist

Het succesvolle Amsterdamse advocatenkantor Damen & de Koning is verhuisd en daarvoor hebben we alle adresdragers aangepast. Op het drukwerk werden alle naw-gegevens geactualiseerd en de website werd voorzien van nieuwe foto’s van de collega’s en het karakteristieke kantoorpand.

06.2021 Nieuwe huisstijl en website voor Meester & Kuiper

Voor de accountants en belastingadviseurs van Meester & Kuiper in Hilversum, bedachten we een nieuw communicatie-concept; ‘de kunst van het evenwicht’. Daarin komen de passie voor het vak enerzijds en de aandacht voor de klant anderzijds mooi in balans. Ook de collega’s van Schrauwers & Van der Neut in Badhoevedorp kregen zo’n nieuwe huisstijl en uitstraling.

05.2021 Covid-interviews voor ondernemersvereniging BVHilversum

Hoe breng je als Hilversumse ondernemersvereniging je leden én jezelf, in corona-tijd, op een aansprekende manier over het voetlicht? Dat was de vraag die men zichzelf stelde én waarvan HSTotaal werk maakte. Koosje de Beer deed de interviews en schreef de verhalen. En Eric van der Vegt maakte de foto-portretten. Hier lees je hoe de Hilversumse ondernemers de crisis hebben doorstaan, wat hun successen en tegenslagen waren, en wat hun inspiratiewas.

03.2021 Promotiefilmpje voor de NVD

Ter gelegenheid van de Verkiezing Secretaresse van het Jaar ontwikkelde HSTotaal samen met Pierre Jacobs een korte promotiefilm voor de NVDm, het landelijk netwerk van professionals in managementondersteuning. In krap 80 seconden zie je wat dit Netwerk Van Doorpakkers (& meer) haar leden te beiden heeft. Van deze video is later een publieksversie voor online gebruik gemaakt.

11.2020 Nieuwe huisstijl voor tangoArt Alkmaar

TangoArt geeft de Argentijnse tangocultuur in en rond Alkmaar een mooie plek. Elke eerste zondag van de maand organiseren ze een tango-avond in salon Las Campanas. Het bestuur vroeg HSTotaal om een nieuwe uitstraling te ontwikkelen. We ontwierpen een nieuw logo, een kleurige, warme huisstijl en maakten allerlei middelen; de nieuwsbrief, de website en de banieren.

07.2020 Nieuwe website voor reTour wandelcoaching

Iemand zei ooit tegen Renatha de Jager: ‘Hoe beter je achterom durft je kijken, hoe makkelijker je vooruit kunt lopen.’ Ze volgde haar hart, maakte een switch en startte Retour wandelcoaching, haar coachingspraktijk voor mensen die te kampen hebben met problemen rondom rouw en verlies  Ze vroeg HSTotaal om voorstellen te doen voor het logo en een communicatie-concept voor haar website. Janneke van den Heuvel verzorgde de aantrekkelijke fotografie en Matthijs Schonewille de gebruiksvriendelijke techniek van reTour wandelcoaching.

05.2020 Communicatieplan voor de NVDm

Samen met het bestuur van de Nederlandse Vereniging van Directiesecretaressen en managementondersteuners, kortweg NVDm, schreven we een communicatieplan. In bijeenkomsten met landelijke en regionale bestuurders gaven we samen antwoord op de vraag: ‘Hoe maken we de NVDm meer zichtbaar voor de branche, zowel voor huidige als voor nieuwe leden?’ Vervolgens formuleerden we strategie, aanpak en middelen, en vatten die samen in een bondig plan, waarmee we de komende jaren gezamenlijk aan de slag kunnen.

09.2019 Digitale samenvatting Smart City Meetup Hilversum

Om het welzijn voor bewoners, bezoekers en ondernemers te verbeteren, zet de gemeente Hilversum data en digitale technologie in. Bij deze Smart City ontwikkelingen betrekt de gemeente inwoners door het organiseren van Meetups. Om de opbrengst van deze interactieve bijeenkomsten achteraf onder de deelnemers te verspreiden, werd HSTotaal gevraagd om een digitale samenvatting te maken. Dat resulteerde in een scherm.pdf boordevol data, iconen en steekwoorden van de belangrijkste uitkomsten.

05.2019 Organisatie derde bijeenkomst kennisnetwerk deCluster

Omdat we nogal ervaren zijn, kennen we veel professionele vakmensen met wie we lang en in wisselende samenstelling hebben gewerkt. Altijd met plezier, altijd in co-creatie. Die profs hebben we uitgenodigd een kennisnetwerk te vormen dat we inzetten voor klanten. We noemen dit netwerk: deCluster. Als partners van deCluster hebben we elk ons eigen bedrijf, maar we weten exact wat we aan elkaar hebben. Dit voorjaar organiseren we de derde bijeenkomst. Het thema is: ‘Vooruitgang zo duidt men de democratisering van communicatie’. Over: veranderingen op communicatiegebied, internet en sociale media, bloggers en vloggers, reclamemakers-influencers, fake news en democratie. En nog veel meer. Belangstelling? Kijk eens op de website van deCluster. Direct contact met deCluster? Mail naar: contact@decluster.info.

04.2019 Communicatie rond jaarcongres WENB

WENB is een werkgeversorganisatie met specialisten die bedrijven helpen om topwerkgever te worden en te blijven. HSTotaal ondersteunt WENB bij de communicatie rond het jaarcongres dat in juni wordt gehouden. Met de visualisatie van het communicatiethema, de vormgeving van nieuwsbrieven en digitale documenten, met banieren.

03.2019 Communicatie en huisstijl van HilverZon

HilverZon is een Hilversums bewonersinitiatief om de verduurzaming effectief op te pakken. HSTotaal bedacht een communicatieconcept, gaf de revitalisering van de huisstijl vorm en ontwierp de communicatiemiddelen. Zoals een website, advertising, folders en banners. Nu wordt er gewerkt aan het opzetten van een digitaal en interactief communicatie-inspiratiedocument voor alle HilverZonners: vrijwilligers, vaste medewerkers en bestuur. Zodat het concept gedeeld en uitgebreid kan worden, zodat ervan kan worden geleerd.

01.2019 Boek 100 jaar KLM, Eric van Rootselaar

Eric van Rootselaar is een fabelachtige creatief, een technisch tekenaar die werkt in opdracht van uitgeverijen, bedrijven, grafisch ontwerpbureaus, overheden, communicatiebureaus en musea. Hij vervaardigt technische illustraties, geen computerconfectie, maar creatief maatwerk; een lust voor het oog. Dit jaar - 2019 - bestaat KLM 100 jaar. Vanwege dat jubileum ontwikkelt Eric een prachtige serie zeer gedetailleerde illustraties van vliegtuigmodellen waarmee KLM de afgelopen 100 jaar heeft gevlogen. Het plan is de illustraties in boekvorm te laten verschijnen met veel aanvullende technische details en smeuïge anekdotes. Wellicht zijn de afbeeldingen ook als losse illustraties verkrijgbaar. HSTotaal ontwerpt het boek, waarvan de presentatiedummy inmiddels gereed is. Belangstelling? Vraag Eric van Rootselaar!

11.2018 Informatieve graphics ondersteunen communicatie WENB

WENB is een werkgeversorganisatie met specialisten die bedrijven helpen om topwerkgever te worden en te blijven. Goed werkgeverschap staat centraal. En goede en heldere communicatie. Voor WENB ontwikkelt HSTotaal graphics die worden toegepast in communicatie, zoals bij het project Duurzame Inzetbaarheid, voor de website, de social media en bij presentaties. Een heldere graphic ondersteunt de communicatie enorm bij het inzichtelijk maken van abstracte informatie, zoals een standpunt of een idee te verhelderen. Een sterk beeld prikkelt, nodigt uit om verder te lezen en wordt eerder gedeeld - vooral ook in social media.

10.2018 Nieuwe website voor HilverZon

HilverZon is een bewonersinitiatief uit 2015, opgericht om de verduurzaming van Hilversum te versnellen, zodat de hele gemeente in 2030 energieneutraal is. Zojuist is de nieuwe website live gegaan: www.hilverzon.nu! In opdracht van Hilverzon bouwt HSTotaal een zonnig communicatieconcept en communicatiethema, samen met een energievolle huisstijl en veel campagnemateriaal, met als motto: Hilverzon, de zonnigste club van Hilversum!

09.2018 Nieuwe website voor Water Concepts Benelux

Water Concepts is meer dan 10 jaar actief met private labels bronwaters en frisdranken en vertegenwoordigt veel producenten: frisdranken, mineraalwaters, sapjes, wijnen enz. exclusief voor de Benelux. Water Concept vraagt HSTotaal om creatieve en communicatieve ondersteuning bij het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl en een geheel nieuwe website, passend bij de identiteit en uitstraling, én met de juiste commerciële kracht. Neem hier een kijkje op de nieuwe website!

08.2018 theCabinetShop, dé Kastenwinkel van Den Haag

TheCabinetshop in Den Haag is dé Kastenwinkel van Den Haag, dé specialist in het op maat maken en leveren van kasten. Denk daarbij aan inloopkasten, schoenenkasten, schuifdeurkasten, boekenkasten, garderobekasten en opbergkasten. Voor deze specialist ontwikkelde HSTotaal een nieuwe naam, positionering en vormgeving, een startcampagne, sociale media campagne en een uitgebreide website.

07.2018 Nieuw logo, huisstijl en website voor PMD Accel Management

PMD Accel Management ondersteunt en begeleidt bestuurders, directies en managementteams bij het vertalen van hun visie naar dagelijkse processen. Uitgangspunt: continue verbetering van kwaliteit, efficiency en effectiviteit. HSTotaal vertaalde de identiteit en het verhaal van PMD naar een sterke huisstijl, nieuwe website en communicatiemiddelen.
 

Wil je meer weten over onze mogelijkheden of ben je benieuwd hoe we jou met onze kennis en evaring kunnen helpen? Mail naar Bart Landman: bart@hstotaal.nl of bel hem: 06 20 61 68 32.

Wil je meer weten over onze creatieve communicatie-projecten en -ervaringen? Stuur een mailtje naar: bart@hstotaal.nl of bel 06 20 61 68 32.

Meer weten over onze creatieve communicatie-projecten? Mail naar: bart@hstotaal.nl of bel 06 20 61 68 32.