Communicatiebriefing HSTotaal
Tien briefingsvragen van HSTotaal. Wij vinden het fantastisch om aan de slag te gaan met een creatieve opdracht. Met het maken van een kleiner of groter totaalpakket voor communicatie.
Wat kunnen wij als creatieven voor u doen?
- het bedenken van een verbindend verhaal, de rode draad in communicatie, zodat duidelijk wordt waar je bedrijf of organisatie voor staat en wat je te bieden hebt en waarom.
- het ontwikkelen van uitnodigende communicatiemomenten en -middelen, waarmee je mensen bereikt, enthousiasmeert en in beweging brengt.
- het ontwerpen van een aansprekende uitstraling, zodat je gezien en gewaardeerd wordt.
Maar voordat we aan het creatieve werk beginnen, stellen we graag enkele vragen. De antwoorden geven ons inzicht, houvast en inspiratie. En zorgen voor goede onderlinge afstemming.
Op deze communicatievragen willen we graag antwoord hebben
- Wat wil je dat het resultaat is van de communicatie, van ons werk? Waar ben je nu en waar wil je naartoe? Wat doe je met die verandering? Wat wil je daarmee bereiken?
- Waar zit je meerwaarde? Voor welk probleem heb jij de oplossing? Zit er verschil tussen het huidige en gewenste aanbod? Wat zijn de succesnummers? Waarop wil je je specialiseren?
- Waar zit jouw onderscheid? Wat is het bewijs daarvan? Wat doe jij anders dan anderen? Waarom is dat relevant? Waar is de markt aan gewend?
- Wie zijn jullie huidige en toekomstige klanten, wat is het niveau van de gesprekspartners? Wat is de ideale klant? Welke klant wil je liever niet hebben?
- Wat doe je aan new business? Hoe lang blijven klanten klant en hoe waarderen ze jullie?
- Wie zitten op jou te wachten? Wie zoeken jou? Wie zijn de aanjagers, wie zijn de beslissers, wie zijn de budgethouders?
- Hoe zoeken-vinden jouw klanten je? Wat gebruiken ze daarbij? Welke media?
- Waar ben je trots op? Wat vertel je op verjaardagen het eerst als iemand naar je werk vraagt?
- Wie zijn je voorbeelden? Wie zijn je inspiratiebronnen? Wie zijn je concurrenten?
- Hoe zie je de samenwerking met ons? Welke rol wil je dat we spelen? Regisseur, adviseur, ontwikkelaar, uitvoerder? Hoe zie je de taakverdeling?
De antwoorden op deze vragen geven een mooie start aan de opdracht. Ze helpen ook met een professioneel verloop. We horen graag wat je van deze vragen vindt. En je mag ons bellen als je hulp zoekt bij het vinden van de antwoorden: 06 20 61 68 32.
Of verstuur onderstaand formulier!
Communicatiebriefing HSTotaal
Tien briefingsvragen van HSTotaal. Wij vinden het fantastisch om aan de slag te gaan met een creatieve opdracht. Met het maken van een kleiner of groter totaalpakket voor communicatie.
Wat kunnen wij als creatieven voor u doen?
- het bedenken van een verbindend verhaal, zodat duidelijk wordt waar je bedrijf of organisatie voor staat en wat je te bieden hebt en waarom.
- het ontwikkelen van uitnodigende communicatiemiddelen, waarmee je mensen bereikt, enthousiasmeert en in beweging brengt.
- het ontwerpen van een aansprekende uitstraling, zodat je gezien en gewaardeerd wordt.
Maar voordat we aan het creatieve werk beginnen, stellen we graag enkele vragen. De antwoorden geven ons inzicht, houvast en inspiratie. En zorgen voor goede onderlinge afstemming.
Op deze communicatievragen willen we graag antwoord hebben
- Wat wil je dat het resultaat is van de communicatie, van ons werk? Waar ben je nu en waar wil je naartoe? Wat doe je met die verandering? Wat wil je daarmee bereiken?
- Waar zit je meerwaarde? Voor welk probleem heb jij de oplossing? Zit er verschil tussen het huidige en gewenste aanbod? Wat zijn de succesnummers? Waarop wil je je specialiseren?
- Waar zit jouw onderscheid? Wat is het bewijs daarvan? Wat doe jij anders dan anderen? Waarom is dat relevant? Waar is de markt aan gewend?
- Wie zijn jullie huidige en toekomstige klanten, wat is het niveau van de gesprekspartners? Wat is de ideale klant? Welke klant wil je liever niet hebben?
- Wat doe je aan new business? Hoe lang blijven klanten klant en hoe waarderen ze jullie?
- Wie zitten op jou te wachten? Wie zoeken jou? Wie zijn de aanjagers, wie zijn de beslissers, wie zijn de budgethouders?
- Hoe zoeken-vinden jouw klanten je? Wat gebruiken ze daarbij? Welke media?
- Waar ben je trots op? Wat vertel je op verjaardagen het eerst als iemand naar je werk vraagt?
- Wie zijn je voorbeelden? Wie zijn je inspiratiebronnen? Wie zijn je concurrenten?
- Hoe zie je de samenwerking met ons? Welke rol wil je dat we spelen? Regisseur, adviseur, ontwikkelaar, uitvoerder? Hoe zie je de taakverdeling?
De antwoorden op deze vragen geven een mooie start aan de opdracht. Ze helpen ook met een professioneel verloop. We horen graag wat je van deze vragen vindt. En je mag ons bellen als je hulp zoekt bij het vinden van de antwoorden: 06 20 61 68 32.
Of verstuur onderstaand formulier!