Communicatieadvies: de merkwaarden

"Organisaties zijn herkenbaar aan hun identiteit en huisstijl. Maar de merkwaarden vormen het fundament. Zij vormen de inspiratie voor je dagelijkse communicatiewerk."

Waarin onderscheidt úw merk zich van dat van uw concurrenten?

Wat waarderen uw klanten het meest aan uw merk en waarom kopen ze het de volgende keer weer? Waarom besluiten kopers over te gaan tot aanschaf? Waarom wordt uw merk meer vertrouwd dan dat van een ander?

Het hart van uw merk: de merkwaarden

Die merkwaarden zijn belangrijk bij het beantwoorden van deze vragen; het zijn de merkwaarden. De merkwaarden (of bedrijfswaarden) zijn het DNA, zijn de externe waarden en vertellen waar uw merk voor staat. De merkwaarden zijn gevormd door ervaringen van klanten en door de reputatie. Daardoor zijn de merkwaarden niet makkelijk te veranderen en vormen ze "een vaste waarde". 

Voor de communicatie van elke dag

De merkwaarden of organisatiewaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag: dat wat uw merk uniek en authentiek maakt. Een waardenvol merk heeft volgers, fans, sympathisanten. En daar gaat het om.

HSTotaal brengt de waarden in beeld 

HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de merkwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse externe communicatie.

Een goed gesprek over úw merk? Over uw merkwaarden en bedrijfswaarden? Bel 023-534 45 00. Of mail Joost Klinkenberg of Bart Landman voor een inspirerend gesprek: mail@hstotaal.nl.

Communicatieadvies: de merkwaarden

"Organisaties zijn herkenbaar aan hun identiteit en huisstijl. Maar de merkwaarden vormen het fundament. Zij vormen de inspiratie voor je dagelijkse communicatiewerk."

Waarin onderscheidt úw merk zich van dat van uw concurrenten? Wat waarderen uw klanten het meest aan uw merk en waarom kopen ze het de volgende keer weer? Waarom besluiten kopers over te gaan tot aanschaf? Waarom wordt uw merk meer vertrouwd dan dat van een ander?

Het hart van uw merk: de merkwaarden. Die merkwaarden zijn belangrijk bij het beantwoorden van deze vragen; het zijn de merkwaarden. De merkwaarden (of bedrijfswaarden) zijn het DNA, zijn de externe waarden en vertellen waar uw merk voor staat. De merkwaarden zijn gevormd door ervaringen van klanten en door de reputatie. Daardoor zijn de merkwaarden niet makkelijk te veranderen en vormen ze "een vaste waarde". 

Voor de communicatie van elke dag. De merkwaarden of organisatiewaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag: dat wat uw merk uniek en authentiek maakt. Een waardenvol merk heeft volgers, fans, sympathisanten. En daar gaat het om.

HSTotaal brengt de waarden in beeld. HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de merkwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse externe communicatie.

Een goed gesprek over úw merk? Over uw merkwaarden en bedrijfswaarden? Mail Joost Klinkenberg of Bart Landman voor een inspirerend gesprek: mail@hstotaal.nl.

Meer weten over merk- en bedrijfswaarden, kernwaarden en de betekenis voor de dagelijkse communicatie? Bel Joost Klinkenberg of Bart Landman: 023-534 45 00. Of zend een mail aan mail@hstotaal.nl.

Meer weten over merk- en bedrijfswaarden? Mail aan mail@hstotaal.nl.