B2B communicatie voor Kortho Coding & Marking

Het Katwijkse Kortho is een 100% Nederlands familiebedrijf met dochterondernemingen in Duitsland, Frankrijk, de Antillen en Chili. Kortho ontwikkelt en levert innovatieve codeer- en merkapparatuur in meer dan 50 landen.

Kortho maakt alles uniek!

Kortho ontwikkelt en verkoopt codeer- en merkapparatuur, van stand alone printers tot netwerk-aangestuurde Inkjet- en Thermoprinters. Zo’n organisatie vraagt om professionele communicatie. HSTotaal ontwierp niet alleen een kleurrijke huisstijl en een aansprekend communicatie-thema maar ook een frisse brochurelijn, een complete website en een introductiecampagnes voor hun unieke innovaties.

Communicatiethema: ‘Merk met voorkeur’

Kortho Coding & Marking ontwikkelt en verkoopt industriële printers via een wereldwijd dealernetwerk. Voor de ondersteuning hiervan, ontwikkelt HSTotaal creaties voor offline en online media. Bij de introductie van nieuwe machines, voor de complete brochurelijn, voor technische en digitale documentatie, voor beursmateriaal en advertising. En voor de website met een leveringsprogramma dat op verschillende manieren benaderbaar is. Vaak in vijf talen, waaronder Russisch. Alles onder het overkoepelende communicatiethema: ‘Merk met Voorkeur’.

Infographics ter ondersteuning van de communicatie

HSTotaal ontwerpt voor Kortho een communicatieconcept en vertaalt dat naar introductiecampagnes, beursconcepten en een website. Ook ontwerpen we de huisstijl voor folders, leaflets en brochures. Inclusief infographics, om de omvangrijke technische en soms complexe informatie toegankelijk te maken.

Hieronder vind je meer voorbeelden. Voor meer inspiratie mail je naar bart@hstotaal.nl of bel je 06 20 61 68 32.

 

Kortho Coding & Marking en HSTotaal

Kortho maakt alles uniek! Kortho ontwikkelt en verkoop codeer- en merkapparatuur, van stand alone tot de over het netwerk aangestuurde Inkjet- en Thermoprinters, in meer dan 50 landen. Zo’n organisatie vraagt om professionele communicatie.

Communicatiethema: ‘Merk met voorkeur’. HSTotaal maakt creaties voor offline en online media voor de ondersteuning van het wereldwijde dealernetwerk. Alles onder het overkoepelende communicatiethema: ‘Merk met Voorkeur’.

Hieronder meer voorbeelden. Voor meer inspiratie mail je naar bart@hstotaal.nl of bel je 06 20 61 68 32.

websiteshuisstijlcampagnestechniekdiensten

Wat kan goede communicatie en design betekenen? Wat kan design doen voor jouw organisatie? Wat levert design op? Bel voor een afspraak 06 20 61 68 32 of mail naar: bart@hstotaal.nl.

Wat kan goede communicatie en design betekenen? Wat kan design doen voor jouw organisatie? Mail naar bart@hstotaal.nl.