Advertising voor Diaconessenhuis Leiden
Diaconessenhuis Leiden: een ziekenhuis waar samenspel van mensen en kennis voorop staat. Daarom is 'Mens&Kennis' het allesverbindende communicatiethema.
Advertising ondersteunt het communicatiethema
Het communicatiethema verbindt alle communicatie en ondersteunt daardoor het imago en de reputatie van het Diaconessenhuis leiden. Het logo, de huisstijl, de paptiëntenvoorlichting en de communicatiemiddelen worden geïnspireerd door dit concept. Ook de advertsing, die wordt ingezet voor de personeelswerving, maakt gebruik van het concept.
Meer weten over communicatie en design in de zorg? Neem contact op met Joost Klinkenberg en Bart Landman: 023-534 45 00. Of mail naar: mail@hstotaal.nl.
Advertising voor Diaconessenhuis Leiden
Advertsing ondersteunt het communicatiethema. Het communicatiethema 'Mens&Kennis' verbindt alle communicatie en ondersteunt daardoor het imago en de reputatie van het Diaconessenhuis leiden. Het logo, de huisstijl, de paptiëntenvoorlichting en de communicatiemiddelen worden geïnspireerd door dit concept. Ook de advertsing, die wordt ingezet voor de personeelswerving, maakt gebruik van het concept.
Meer weten over communicatie en design in de zorg? Neem contact op met Joost Klinkenberg en Bart Landman: mail naar: mail@hstotaal.nl.