HSTotaal ontwikkelt personeelswerving voor Diaconessenhuis Leiden
HSTotaal ontwikkelt personeelswerving voor Diaconessenhuis Leiden

Advertising voor het Diaconessenhuis Leiden

Het Diaconessenhuis Leiden: een ziekenhuis waar samenspel van mensen en kennis voorop staat. Daarom is ‘Mens&Kennis’ het allesverbindende communicatiethema.

Advertising ondersteunt het communicatiethema

Het communicatiethema verbindt alle communicatie en ondersteunt daardoor het imago en de reputatie van het Diaconessenhuis Leiden. Het logo, de huisstijl, de patiëntenvoorlichting en de communicatiemiddelen worden geïnspireerd door dit concept. Ook de advertsing, die wordt ingezet voor de personeelswerving, maakt gebruik van het concept. 

Meer weten over communicatie en design in de zorg? Neem contact op met Bart Landman: 06 20 61 68 32 of mail naar: bart@hstotaal.nl.

Advertising voor het Diaconessenhuis Leiden

Advertsing ondersteunt het communicatiethema. Het communicatiethema ‘Mens&Kennis’ verbindt alle communicatie en ondersteunt daardoor het imago en de reputatie van het Diaconessenhuis Leiden. Het logo, de huisstijl, de patiëntenvoorlichting en de communicatiemiddelen worden geïnspireerd door dit concept. Ook de advertsing, die wordt ingezet voor de personeelswerving, maakt gebruik van het concept. 

Meer weten over communicatie en design in de zorg? Neem contact op met Bart Landman of mail naar: bart@hstotaal.nl.

communicatieadviesadvertisingzorg en welzijn

Advertsing kan heel goed ingezet worden voor personeelswerving. Niet als enige communicatiekracht, maar als onderdeel van een groter geheel. Zullen we daar eens een inspirerend gesprek over hebben? Bel Bart Landman: 06 20 61 68 32.

Advertsing kan heel goed ingezet worden voor personeelswerving. Niet als enige communicatiekracht, maar als onderdeel van een groter geheel. Zullen we daar eens een inspirerend gesprek over hebben? Mail Bart Landman: bart@hstotaal.nl.