Advertising voor het Diaconessenhuis Leiden
Het Diaconessenhuis Leiden: een ziekenhuis waar samenspel van mensen en kennis voorop staat. Daarom is ‘Mens&Kennis’ het allesverbindende communicatiethema.
Advertising ondersteunt het communicatiethema
Het communicatiethema verbindt alle communicatie en ondersteunt daardoor het imago en de reputatie van het Diaconessenhuis Leiden. Het logo, de huisstijl, de patiëntenvoorlichting en de communicatiemiddelen worden geïnspireerd door dit concept. Ook de advertsing, die wordt ingezet voor de personeelswerving, maakt gebruik van het concept.
Meer weten over communicatie en design in de zorg? Neem contact op met Bart Landman: 06 20 61 68 32 of mail naar: bart@hstotaal.nl.
Advertising voor het Diaconessenhuis Leiden
Advertsing ondersteunt het communicatiethema. Het communicatiethema ‘Mens&Kennis’ verbindt alle communicatie en ondersteunt daardoor het imago en de reputatie van het Diaconessenhuis Leiden. Het logo, de huisstijl, de patiëntenvoorlichting en de communicatiemiddelen worden geïnspireerd door dit concept. Ook de advertsing, die wordt ingezet voor de personeelswerving, maakt gebruik van het concept.
Meer weten over communicatie en design in de zorg? Neem contact op met Bart Landman of mail naar: bart@hstotaal.nl.