Het beste advies: kernwaarden inzetten in communicatie

‘Organisaties zijn herkenbaar aan hun identiteit, huisstijl en gedrag. De kernwaarden vormen daarbij het fundament. Zij zijn de belangrijkste waarden in je dagelijkse communicatiewerk.’

Waarin onderscheid jij je van je concurrenten?

Wat waarderen jouw klanten het meest? Waarom blijven ze klant? Wanneer zijn je medewerkers trots op het bedrijf en wanneer zijn ze onverschillig? Waarom besluiten sollicitanten te reageren op jouw vacature?

Het hart van jouw organisatie: de kernwaarden

De kernwaarden zijn belangrijk bij het beantwoorden van bovenstaande vragen. De kernwaarden (organisatiewaarden, merkwaarden) zijn het DNA en vertellen waar de organisatie of het merk voor staat en hoe ze omgaat met medewerkers, klanten en omgeving. De waarden zijn gevormd door de geschiedenis, de cultuur, de aard van het werk en de omgeving. Daardoor zijn de waarden niet makkelijk te veranderen en vormen daardoor een vaste en blijvende waarde.

Voor de communicatie van elke dag

Kernwaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag: dat wat jouw organisatie uniek en authentiek maakt. De kernwaarden zijn een belangrijke inspiratiebron voor de in- en externe communicatie.

HSTotaal brengt de kernwaarden in beeld 

HSTotaal helpt organisaties bij het vaststellen van de kernwaarden. En bij de manier waarop die waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse communicatie, intern en extern. We hebben veel kennis en ervaring om de vragen over onderscheid, meerwaarde, identiteit en imago te beantwoorden én de waarden zichtbaar te maken.

Ben je op zoek naar de kernwaarden van joúw organisatie? En op welke manier die zijn in te zetten in communicatie? Bel Bart Landman: 06 20 61 68 32.

Mailen mag natuurlijk ook: bart@hstotaal.nl.

Het beste advies: kernwaarden inzetten in communicatie

Waarin onderscheid jij je van je concurrenten? Wat waarderen jouw klanten en waarom blijven ze klant? Wanneer zijn jouw medewerkers trots op het bedrijf en wanneer zijn ze onverschillig? 

Het hart van jouw organisatie: de kernwaarden. De kernwaarden zijn belangrijk bij het beantwoorden van bovenstaande vragen. De kernwaarden zijn het DNA en vertellen waar de organisatie of het merk voor staat. 

Voor de communicatie van elke dag. Kernwaarden zijn het fundament en de start in de communicatie. De waarden zijn het uitgangspunt voor het formuleren van identiteit en gedrag.

HSTotaal brengt de kernwaarden in beeld. Wij helpen organisaties bij het vaststellen van de kernwaarden. En bij de manier waarop de waarden zijn te gebruiken in de dagelijkse communicatie, intern en extern. 

Ben je op zoek naar de kernwaarden van joúw organisatie? En op welke manier die zijn in te zetten in communicatie? Bel Bart Landman: 06 20 61 68 32.

Mailen mag natuurlijk ook: bart@hstotaal.nl.

Dit bericht is niet volledig ingevuld. Probeer het nog eens.

communicatieadvieshuisstijldesign

Meer weten over kernwaarden? En op welke manier ze je identiteit en huisstijl versterken? Bel Bart Landman: 06 20 61 68 32. 

Meer weten over kernwaarden? Bel Bart Landman: 06 20 61 68 32.